Veelgestelde vragen over het menuplan

Algemeen

1. Wat zijn de voordelen van een menuplan?
2. Zit ik vast aan een menuplan?
3. Hoe kan ik een menuplan stopzetten?
4. Mijn kind is allergisch, hoe kom ik erachter welke ingrediënten ergens inzitten?
5. Hoe kan ik Madaga opwarmen?
6. Ik ben m’n Madaga-wachtwoord vergeten, wat nu?

Je voorkeuren

7. Kan ik zelf kiezen hoeveel gerechten er in m’n weekmenu zitten?
8. M’n kind vindt sommige dingen niet lekker, kan ik dit ergens aangeven?
9. Hoe verander ik m’n voorkeuren?
10. Ik heb m’n voorkeuren aangepast, wanneer worden deze doorgevoerd?
11. Waarom duurt het 4 weken voordat m’n voorkeuren zijn gewijzigd in m’n besteloverzicht?

Je bestelling

12. Hoe kan ik een weekmenu aanpassen?
13. Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen?
14. Ik ga op vakantie, kan ik m’n menuplan tijdelijk stopzetten?
15. Ik heb mijn menuplan een week overgeslagen, maar ik kom er net achter dat het de verkeerde week is. Wat kan ik doen?
16. Ik ben al op vakantie en ben vergeten mijn menuplan stop te zetten. Wat gebeurt er nu?

Bezorgen

17. Wanneer bezorgen jullie?
18. Kan ik aangeven hoe laat ik m’n weekmenu wil ontvangen?
19. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
20. Kan ik m’n weekmenu op een ander adres laten bezorgen?

Betalen

21. Wat kost een menuplan?
22. Ik wil m’n bank- en/of adresgegevens wijzigen, waar kan ik dit doen?
23. Hoe kan ik betalen voor het menuplan?


Algemeen

1. Wat zijn de voordelen van een menuplan?

Met een menuplan kun je precies in huis halen wat je nodig hebt en het minimum bestelbedrag ligt maar op € 15,-. We hebben 4 verschillende menu’s die elke week rouleren waardoor je kind kan genieten van 90 recepten! Daarnaast kies jij wat er in je weekmenu zit en hoeveel erin zit.

2. Zit ik vast aan een menuplan?

Nee, nooit. We zullen je menuplan altijd meteen stopzetten zolang je het 7 dagen voor de laatste levering aan ons doorgeeft.

3. Hoe kan ik een menuplan stopzetten?

Je menuplan kun je stopzetten door in te loggen en te klikken op ‘profiel aanpassen’. Nu kun je alle aantallen op nul zetten. Klik vervolgens op opslaan. Je menuplan is nu stopgezet. Let op: De menu’s in je besteloverzicht moet je handmatig aanpassen of overslaan.

4. Mijn kind is allergisch, hoe kom ik erachter welke ingrediënten ergens inzitten?

Wanneer je precies wil weten wat voor ingrediënten wij gebruiken, ga je naar je besteloverzicht. Daar kun je onder elk menu klikken op “Bekijken of aanpassen”. Hier staat de lijst met alle gerechten die in je menu zitten. Klik erop en we laten je precies zien wat erin zit.

5. Hoe kan ik Madaga opwarmen?

Au bain-marie, bijvoorbeeld. Door de oortjes aan de bakjes hang je ze makkelijk boven een kleine pan met kokend water. Opwarmen in de magnetron kan ook: ongeveer 30 seconden op 750W en de voedingswaarde blijft behouden. Wel even gaatjes prikken in de bovenkant. In de oven verwarmen mag natuurlijk ook, maar nooit warmer dan 100 graden.

6. Ik ben m’n Madaga-wachtwoord vergeten, wat nu?

Op de inloggen-pagina  staat onder “log in” ook “wachtwoord vergeten”. Vul hier je e-mailadres in en wij sturen een nieuw wachtwoord op.

Je voorkeuren

7. Kan ik zelf kiezen hoeveel gerechten er in m’n weekmenu zitten?

Je kunt zeker kiezen hoeveel producten er in je weekmenu zitten. Wanneer je een eigen profiel aanmaakt vragen we je meteen wat je elke week wilt hebben en hoeveel. Dit kunnen bijvoorbeeld 3 fruithapjes, 1 tussendoortje en 4 maaltijden zijn. Dit aantal kun je trouwens ook weer veranderen. Je zit dus nergens aan vast.

8. M’n kind vindt sommige dingen niet lekker, kan ik dit ergens aangeven?

Wanneer je baby of peuter iets (nog) niet lekker vindt, zullen wij het nooit koken. Tijdens het aanmaken van je eigen profiel vragen we je de voorkeuren van je kind door te geven. Hierin kun je aangeven dat je bijvoorbeeld nooit vis wilt of kip. Je voorkeuren kun je veranderen. Je zit dus nergens aan vast.

9. Hoe verander ik m’n voorkeuren?

Je kunt je voorkeuren veranderen door in te loggen op je eigen pagina. Rechts op de pagina staat in het groen “Profiel aanpassen”. Wanneer je hier op klikt, kom je op de voorkeurenlijst terecht. Vergeet je aanpassingen alleen niet onderaan op te slaan.

10. Ik heb m’n voorkeuren aangepast, wanneer worden deze doorgevoerd?

Wanneer de voorkeuren zijn aangepast, worden ze niet automatisch doorgevoerd in de 4 menu’s die al voor je klaarstaan in het besteloverzicht. Deze menu’s kun je wel één voor één zelf aanpassen. Zodra we een nieuw menuvoorstel doen in het besteloverzicht hebben we je aangepaste menuvoorkeuren hier wel in opgenomen.

11. Waarom duurt het 4 weken voordat m’n voorkeuren zijn gewijzigd in m’n besteloverzicht?

Pas je namelijk de voorkeuren in je profiel per ongeluk aan, dan is alles wat voor je klaarstaat in je besteloverzicht in één keer gewijzigd. Om dit te voorkomen hebben we er voor gekozen om de wijzigingen niet automatisch op te nemen in je besteloverzicht. De 4 weekmenu’s die je daar vindt, kun je wel een voor een aanpassen.

Je bestelling

12. Hoe kan ik een weekmenu aanpassen?

Je kunt je weekmenu aanpassen door naar je besteloverzicht te gaan en onder elk menu te klikken op “Bekijken of aanpassen”. Daarna zie je het menu dat wij voor je hebben samengesteld. Door op “Dit gedeelte aanpassen” te klikken kun je gerechten toevoegen of verwijderen. Vergeet je aanpassingen alleen niet op te slaan.

13. Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling wijzigen tot 8 dagen voor de bezorgdag (vrijdag), dus t/m woensdag middernacht.

14. Ik ga op vakantie, kan ik m’n menuplan tijdelijk stopzetten?

Je kunt je menuplan stopzetten door in te loggen en naar je besteloverzicht te gaan en onder de weken die je wilt overslaan te klikken op “Deze week overslaan”.

15. Ik heb mijn menuplan een week overgeslagen, maar ik kom er net achter dat het de verkeerde week is. Wat kan ik doen?

Wanneer je een week overslaat, halen wij het weekmenu uit het systeem. Deze kunnen we helaas niet meer terughalen. Wanneer je toch wat gerechten wilt hebben voor deze week kun je bestellen uit ons vaste assortiment. Dit doe je door op “Bekijken en aanpassen” te klikken en te kiezen voor “Dit gedeelte aanpassen”.

16. Ik ben al op vakantie en ben vergeten mijn menuplan stop te zetten. Wat gebeurt er nu?

De leveringen waarbij de deadline is verstreken om aanpassingen te doen of het menu te stoppen zullen we in rekening brengen. De weekmenu’s die nog openstaan, kun je gewoon nog stopzetten door in te loggen in je eigen profiel.

Bezorgen

17. Wanneer bezorgen jullie?

We bezorgen op vrijdag tussen 17.00 en 21.30 uur waar het jou uitkomt.

18. Kan ik aangeven hoe laat ik m’n weekmenu wil ontvangen?

We komen op vrijdag altijd tussen 17.30 en 21.30 langs. En doordat we je de avond ervoor een mailtje sturen weet je ook nog eens hoe laat we bij je zijn. Je hoeft dus niet uren op ons te zitten wachten.

19. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Meestal geven we de bestelling bij de buren af, die we vragen het in de koelkast te bewaren. Als dat niet lukt, nemen we de bestelling mee terug. We gooien een kaartje in de bus zodat je weet waar je bestelling is.
Tip: Vul je telefoonnummer in op het bestelformulier. Dan bellen onze bezorgers even, als ze voor de deur staan.

20. Kan ik m’n weekmenu op een ander adres laten bezorgen?

Het weekmenu kun je zeker op een ander adres laten bezorgen. Op je besteloverzicht staat elke week het bezorgadres vermeld. Door op “Bekijken en aanpassen” te klikken kun je een ander adres selecteren. Wil je een bezorgadres toevoegen? Klik dan bovenin de pagina op “Bezorggegevens aanpassen”.

Betalen

21. Wat kost een menuplan?

Een menuplan heb je al voor € 15,- per week. Hiervoor heb je ongeveer 4 producten, maar het hangt een beetje van de leeftijd van je kleine af. Verder ben je totaal vrij om je menu uit te breiden of het gewoon zo te laten.

22. Ik wil m’n bank- en/of adresgegevens wijzigen, waar kan ik dit doen?

Je kunt je bank- en/of adresgegevens wijzigen door in te loggen op je eigen pagina en daarna rechts bovenin op “Bezorggegevens aanpassen” of “Bankgegevens aanpassen” te klikken.

23. Hoe kan ik betalen voor het menuplan?

Je kunt via automatische incasso betalen. Op je eigen pagina bij “Bankgegevens aanpassen” kun je ons machtigen om het bedrag iedere week af te schrijven.


 

Contact

Je kunt ons altijd even bellen op 020 – 308 1200 of mailen naar welkom@madaga.nl.