Welke leverdagen zijn er mogelijk?
Na het invullen van je naam en adresgegevens in je winkelmand, wordt er automatisch getoond welke leverdagen mogelijk zijn voor jou.
Waar leveren jullie de maaltijden die ik bestel in de webshop?
We leveren de gekoelde maaltijden in bijna heel Nederland. Is je mooie locatie op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog of Zeeuws-Vlaanderen? Neem dan contact met ons op via webshop@madaga.nl. We gaan dan samen kijken hoe we je kunnen leveren.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Na je bestelling gaan we met liefde en zorg aan de slag voor jouw feestje aan tafel. De levertijd is tussen de 5-7 werkdagen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten voor gekoeld transport bedragen €7,50
Hoe worden de maaltijden geleverd?
Onze logistieke dienstverlener I&L levert je maaltijden gekoeld tot aan de deur. De dag voor je gewenste leverdag ontvang je van I&L een e-mail en een sms-bericht met een tijdslot waarin de maaltijden worden afgeleverd. Dit tijdslot kan niet worden aangepast.
Kan ik mijn tijdslot aanpassen?
Nadat je je sms-bericht en e-mail hebt ontvangen is het helaas niet mogelijk om je tijdslot aan te passen.
Is het mogelijk om maaltijden te retourneren?
In verband met de voedselveiligheid is het niet mogelijk om een maaltijd te retourneren. Mocht je een vraag, tip of klacht hebben m.b.t. een maaltijd, dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk. Neem contact met ons op via ons contactformulier. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres, naam van het gerecht, houdbaarheid (TGT) en met de klacht . Dan kunnen we contact met je opnemen.
Mijn bestelling is niet geleverd, wanneer kan ik deze verwachten?
Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd niet is geleverd. Neem contact met ons op via ons klachtenformulier, zodat we voor je kunnen uitzoeken waar je bestelling is. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres. Dan kunnen we contact met je opnemen.
Ik heb mijn verzend SMS niet ontvangen, wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Heb je 24 uur voorafgaand aan je opgegeven leverdag nog geen SMS-bericht en e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we voor je kunnen uitzoeken hoe laat je bestelling zal worden geleverd. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres. Dan kunnen we contact met je opnemen.