100% kidsproof      |      80% van de kinderen likt de vingers af      |      elke dag op smaakavontuur

overheerlijke kindervoeding waar kinderen hun vingers bij af likken!

Maak een feestje aan tafel met onze overheerlijke kindermaaltijden boordevol groenten. Dat is wat onze chefs met veel liefde en zorg elke dag voor je maken. Van pasta’s, stamppotjes, rijst met curry en groentes tot soepen en groentjespret! Ideaal voor de kinderopvang, gastouders en BSO. Geen gedoe in de keuken én je gaat op smaakavontuur met de kinderen. Ontspannen en met veel plezier aan tafel met de kinderen! 

in 3 simpele stappen je bestelling
tot aan de deur bezorgd!

stap 1: Kies je maaltijden

Selecteer de gewenste leeftijdscategorie en je ziet zo alle maaltijden waar je uit kunt kiezen: 

1. Kindermaaltijden boordevol groenten.
2. Kindersoepen met 4 verschillende smaken
3. Groentjespret dé ideale groentedip of spread voor op brood 

 

stap 2: kies De aantallen

Je kiest het aantal maaltijden zeer eenvoudig: 
1: aantal kinderen
2: aantal dagen dat ze mee eten
3: leeftijd kinderen = porties


Portionering schalen per leeftijd:

Bijna alle maaltijden worden geleverd in twee aparte schalen, met een totale hoeveelheid van 1000 gram. De portionering die je per leeftijdscategorie kan aanhouden is:

  • 12+ mdn > circa 5 porties
  • 2 jaar > circa 4 porties
  • 4 jaar > circa 3 porties

stap 3: kies je afleverdag

Heb je de bestelling compleet, YES! Vul je aflevergegevens in en kies je gewenste afleverdag. Op basis van jouw postcode krijg je de dagen te zien waarop je de bestelling kunt laten afleveren. De maaltijden worden binnen 7 werkdagen, tot aan de deur, bij je bezorgd. De volgende dag kunnen de kinderen dus lekker smullen van de maaltijd. Bon apetit!

Veelgestelde vragen

Voor welke leeftijden kan ik bestellen?
Op dit moment verkopen we in onze webshop kindermaaltijden vanaf 12+ maanden. Binnenkort zullen we het assortiment uitbreiden met babyhapjes vanaf 4+ maanden en maaltijden vanaf 6+ maanden. Onze Groentjespret is geschikt vanaf 6+ maanden.

Hoeveel kinderporties haal ik uit een schaal die ik bestel?
Het aantal porties per schaal is afhankelijk van de leeftijd en eetlust van de kindjes. Een voorbeeld portionering:
* 12+ maanden = circa 5 porties
* 2+ jaar = circa 4 porties
* 4+ jaar = circa 3 porties 

Ik ben grote locatie en wil een vast menu, kan dat? 
Via de webshop kan je als locatie zelf je gerechten per bestelling kiezen. Voor grote locaties waar je meer dan 3 dagen warm eet met gemiddeld 30 kindjes per dag bieden we de mogelijkheid om wekelijks in een vast menu de warme maaltijden aan te bieden aan de kindjes. Neem contact met ons op via ons contactformulier

Waar kan ik de ingrediëntenlijst en allergenen lijst vinden?
Bij elk gerecht vind je in het tabje ingrediënten en allergenen, de gedetailleerde informatie van het gerecht, deze staan onder de afbeelding van de maaltijd. 

Hoe lang zijn de maaltijden houdbaar?
Bovenop de verpakking vind je de TGT (te gebruiken tot) datum van de maaltijd. Deze verschilt per maaltijd.

Wat betekent TGT
TGT betekent te gebruiken tot. Dit is de uiterste datum dat je de maaltijd kunt eten.

 

Hoe bestel ik de maaltijden via de webshop?
In 3 simpele stappen bestel je maaltijden in de webshop. Stap 1: Klik op kindermaaltijden in het hoofdmenu. Kies een categorie aan de linkerkant of klik rechtstreeks op een kindermaaltijd vanuit de overzichtspagina. Stap 2: Vul het aantal maaltijden in dat je wenst. Stap 3: Wanneer je alle maaltijden hebt gekozen, klik dan op je winkelmandje. Vul al je NAW gegevens en je gewenste afleverdatum in, om vervolgens af te kunnen rekenen.   

Voor welk bedrag moet ik minimaal bestellen?
Het minimale bestelbedrag is €28,- exclusief verzendkosten van €7,50.

Kan ik mijn webshopbestelling aanpassen of annuleren?
Nadat je de bestelling hebt afgerond is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit komt omdat de voorbereidingen voor jouw bestelling direct in gang worden gezet na het ontvangst van je order.

Hoe ontvang ik mijn orderbevestiging & factuur?
Nadat je je bestelling hebt betaald is je order afgerond en kom je op de bedankpagina. Je ontvangt dan ook direct een orderbevestiging en factuur op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. 

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op dit moment is het alleen mogelijk om via I-deal te betalen.

Ik zou graag op rekening willen bestellen?
Het is in de webshop niet mogelijk om op rekening te bestellen. Voor grote locaties die met meer dan 30 kindjes per dag en minimaal 3 dagen per week warm eten, werken we met vaste menu’s en andere voorwaarden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden via ons contactformulier
 

Welke leverdagen zijn er mogelijk?
Na het invullen van je naam en adresgegevens in je winkelmand, wordt er automatisch getoond welke leverdagen mogelijk zijn voor jou.

Waar leveren jullie de maaltijden die ik bestel in de webshop?
We leveren de gekoelde maaltijden in bijna heel Nederland. Is je mooie locatie op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog of Zeeuws-Vlaanderen? Neem dan contact met ons op via webshop@madaga.nl. We gaan dan samen kijken hoe we je kunnen leveren.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Na je bestelling gaan we met liefde en zorg aan de slag voor jouw feestje aan tafel. De levertijd is tussen de 5-7 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten voor gekoeld transport bedragen €7,50

Hoe worden de maaltijden geleverd?
Onze logistieke dienstverlener I&L levert je maaltijden gekoeld tot aan de deur. De dag voor je gewenste leverdag ontvang je van I&L een e-mail en een sms-bericht met een tijdslot waarin de maaltijden worden afgeleverd. Dit tijdslot kan niet worden aangepast. 

Kan ik mijn tijdslot aanpassen?
Nadat je je sms-bericht en e-mail hebt ontvangen is het helaas niet mogelijk om je tijdslot aan te passen. 

Is het mogelijk om maaltijden te retourneren?
In verband met de voedselveiligheid is het niet mogelijk om een maaltijd te retourneren. Mocht je een vraag, tip of klacht hebben m.b.t. een maaltijd, dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk. Neem contact met ons op via ons contactformulier. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres, naam van het gerecht, houdbaarheid (TGT) en met de klacht . Dan kunnen we contact met je opnemen.

Mijn bestelling is niet geleverd, wanneer kan ik deze verwachten?
Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd niet is geleverd. Neem contact met ons op via ons klachtenformulier, zodat we voor je kunnen uitzoeken waar je bestelling is. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres. Dan kunnen we contact met je opnemen.

Ik heb mijn verzend SMS niet ontvangen, wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Heb je 24 uur voorafgaand aan je opgegeven leverdag nog geen SMS-bericht en e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we voor je kunnen uitzoeken hoe laat je bestelling zal worden geleverd. Het is hierbij belangrijk dat je het volgende bij opmerkingen plaatst: ordernummer, naam, telefoonnummer en e-mailadres. Dan kunnen we contact met je opnemen. 

 

Hoe warm ik de maaltijden op?
In 3 eenvoudige stappen heb je de maaltijd op tafel:
Stap 1: Prik 1x met een vork kleine gaatjes in de folie.
Stap 2: Verhit de maaltijd en zorg er altijd voor dat de maaltijd gedurende 2 minuten een minimale kerntemperatuur van 75°C bereikt.
Stap 3: Serveer lauwwarm.

Hoe meet ik de kerntemperatuur?
Met een voedselthermometer is het zeer eenvoudig om de kerntemperatuur te controleren. 

Hoe bewaar ik de maaltijden?

Het is belangrijk de maaltijden na ontvangst direct in de koelkast te plaatsen bij een temperatuur van maximaal 7 graden.
Na openen kun je de maaltijd, mits gekoeld en goed afgedekt, maximaal 24 uur bewaren.

 

Ik heb een vraag, waar kan ik die stellen?
Staat je vraag niet tussen de meest gestelde vragen? Geen probleem! Stel je vraag via ons contactformulier. We zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen op je vraag reageren.  

Ik heb een tip, hoe kan ik jullie die toesturen?
Wat leuk dat je een tip hebt. Via ons contactformulier kun je al je tips met ons delen. 

Ik heb een klacht, wat nu?
We optimaliseren onze processen continu om zo te zorgen dat we je een zeer kwalitatieve dienstverlening en service kunnen bieden. We vinden het daarom zeer vervelend als je een klacht mocht hebben. Vul ons klachten-registratiefomulier graag zo volledig mogelijk  in, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

KVK: 50118188

Inschrijven nieuwsbrief

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.