Vraag & antwoord bestelsysteem

Het nieuwe bestel systeem is online!

Heb je een vraag over het Madaga vernieuwd bestelsysteem? Wij hebben het antwoord, op (bijna) alles. Het meeste leggen we hieronder uit. Maar als je iets nou niet kunt vinden bel ons dan op 085 2735435 of mail naar welkom@madaga.nl.

Bestellen

1. Waar kan ik de nieuwe bestelpagina vinden?

2. Kan ik dezelfde inloggegevens gebruiken als het oude portaal?

3. Ik heb geen activatiemail ontvangen 

4. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten? 

5. Wat als mijn besteldeadline is verstreken? 

6. Waar kan ik mijn bestelling opslaan? 

7. Waarom zie ik 2 verschillende deadlines? 

8. Hoelang kan ik de maaltijden van Madaga vooruit bestellen?


Bestellen

1. Waar kan ik de nieuwe bestelpagina vinden? 


De bestelpagina vind je op http://bestellen.madaga.nl. Tip! Sla deze pagina op in je favorieten. 

2. Kan ik dezelfde inloggegevens gebruiken als het oude portaal? 

Nee, je hebt een mail ontvangen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hiermee kun je je account activeren en daarna een eigen wachtwoord kiezen. Je kunt er dan uiteraard wel zelf voor kiezen om hetzelfde wachtwoord te gebruiken als eerst.  

LET OP! Gebruik je nu voor het bestellen een niet bestaand e-mailadres? Vanaf nu kun je daar geen bestellingen meer mee doen. Maak dus een bestaand e-mailadres aan of laat dit doen door degene die hiervoor verantwoordelijk is binnen je organisatie. 

3. Ik heb geen activatiemail ontvangen


Kijk voor de zekerheid even in je SPAM folder of in de map ‘overig’, misschien is de mail daar terecht gekomen. Heb je echt geen mail gekregen, neem dan even contact met ons op (085-2735435) 

4. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten? 
Als je naar http://bestellen.madaga.nl gaat kun je op ‘wachtwoord vergeten‘  klikken en zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.  

5. Wat als mijn besteldeadline is verstreken? 

Deadline = deadline. 

Als op de bestelpagina staat dat je kunt bestellen tot en met 5 december, dan verstrijkt je deadline op 5 december iets voor middernacht. Daarna is je bestelling definitief en kan hij niet meer gewijzigd worden. Ook niet door ons. 

6. Waar kan ik mijn bestelling opslaan? 
Je hoeft je bestelling niet meer op te slaan. Als je je bestelling invult dan komt dat meteen in het weekoverzicht te staan, dat weekoverzicht vind je rechts bovenaan de pagina. Alles wat daar staat, wordt na de deadline naar de keuken verstuurd. Zo lang je deadline nog niet verstreken is kun je je bestelling nog wijzigen. 

7. Waarom zie ik 2 verschillende deadlines? 
Als jouw locatie 2 levermomenten in de week heeft, dan heb je ook 2 besteldeadlines. Als je het fijn vindt kun je natuurlijk direct een bestelling doen voor beide levermomenten.   

8. Hoe lang kan ik de maaltijden van Madaga vooruit bestellen?

Je kunt tot 4 weken vooruit bestellen. Dit is tijdelijk wat korter dan je van ons gewend bent. Zodra wij helemaal over zijn op het nieuwe bestelsysteem, zullen wij ook de menu’s weer voor minimaal 4 weken online zetten.

 

 

OOK EEN WARME LUNCH OP JOUW KINDERDAGVERBLIJF?
VRAAG GRATIS PROEFBOX AAN